strömavbrott

Förlåt för den dåliga uppdateringen idag!
Vi fick sluta klockan tolv, för det var strömavbrott i hela Ludvika. Därför fick vi ingen mat i skolan och då sa dom åt oss att gå hem.
När jag cyklade hem tänkte jag igenom ett blogginlägg jag skulle göra. Men sedan kom jag på att det fortfarande var strömavbrott. Smart av mig.
.
Enda sen jag slutade har jag varit med Emilia och lite med Isabelle. Vi har ätit, planerat midsommar som vi ska fira med hela släkten. Jag och Emilia ska nämligen ta hand om det mesta och idag planerade vi lekar och skrev frågor till tipspromenad. En tipspromenad om våran släkt.
.
Nu ska jag bränna en skiva, eftersom jag och Amanda ska ha lektion i streetdance på friluftsdagen imorgon.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0