maci donki

Jag är en tjock tjej som tycker om hamburgare, därför köpte min paps en feting burgare till mig!
Ämilja kom ju på besök också, men nu är jag lämnad ensam i min lilla källare och jag bara tvättar och tvättar kläder. Sen måste jag leta reda på laddaren till min kamera som jag behöver på torsdag, för vad händer då? Gissa det ni!
Imorgon ska jag däremot fika efter skolan med Madeléne och det kommer bli gos!
Minis och Burgare!
dagens klädsel och jag vet att jag alltid är seriös och jag vet att ni älskar det :)

/a

Kommentarer
Postat av: aalexandertrygg

bajsa på er :(

jag vill också fika med er :(

2010-05-04 @ 22:10:32
URL: http://aalexandertrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0