sunny day

Helt fantastisk dag! Solen tittade till och med fram en stund vid lunch och eftermiddagen, så då åkte solglasögonen på.
Jag sitter och velar över ifall jag ska skriva upp vad som hände på mattelektionen idag. Jag slår vad om att det inte kommer låta nå roligt alls när jag ska återberätta det. Så jag skiter nog i det, men jag var riktigt klantig som vanligt (som mina kompisar skulle sagt).
Efter skolan tog jag en promenad från stan hem till Minis som bor uppe på knutsbo, jag kände mig riktigt duktig. Och vi fick en fin överraskning när Mathilda steg innanför dörren. Det är min andra kusin som bor i Linköping och hon skulle egentligen ha kommit imorgon.
Blev mycket information nu på en gång, hoppas att ni kan få in det ändå.
Nu ska jag duscha lite, sen kommer jag tillbaka.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0