gaaah

Var en gosig kväll igår med mina kära vänner, tack för att ni finns <3
*
Nu är det bara tre timmar kvar tills jag ska göra mitt inträdesprov till gymnasiet. Jag hoppas verkligen att det går bra. Och för jag ska hinna dit måste jag blåsa håret, sminka mig och klä mig nu.
Haha mamma sitter och har pepptalk med mig över msn, så söt.
"jag behöver inte ens önska dig lycka till. Jag vet att du kommer dansa skiten ur hela skolan! men en lyckospark skickar jag i tanken"
*
Tess Petter och jag från vår goskväll igår :)
jag behöver inte ens önska dig lycka till. Jag vet att du kommer dansa skiten ur hela skolan! men en lyckospark skickar jag i tanken
/a

Kommentarer
Postat av: EN SOM ÄLSKAR DIN BLOGG ! :)

Lycka till :)



förresten jag älskar din blogg och har följt den jätte länge nu (:

2010-03-27 @ 15:35:15
Postat av: Sara

Lycka till Amanda,du fixar det!!=)

Kram

2010-03-27 @ 15:47:46
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: amanda

Sött att jag har en trogen läsare :D

Sara du är också söt :D

2010-03-27 @ 17:03:38
URL: http://aalindholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Amanda,du är också söt!=)<3

2010-03-27 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0