a hundred miles

Jag och Tess har varit duktiga idag, vikt tvätt, diskat, startat diskmaskin, plockat ur diskmaskin, Tess har storstädat och bakat en kladdkaka. Gick även hem till Fia och Juri och lämnade ett gosedjur jag sytt till Evelina. Om någon timme åker jag hem till Ludvika igen, men veckan kommer bli chill för har nästan bara två heldagar. Vad som händer som andra dagarna får ni veta sen.
Nu ska jag käka lite mer kladdkaka, sen ska jag packa och vänta på att åka till tåget.

Jag och Tess har också fått varsin hundring av mormor och morfar att köpa påskägg för. Tack för dom, puss på er :)

 

 

/a


Kommentarer
Postat av: Mormor

Glad Påsk älskade unge

2010-03-28 @ 18:44:32
Postat av: -

Det skulle va kul om du kunde göra om din blogg lite :)

2010-03-28 @ 21:15:29
Postat av: amanda

Tack för tipset, har faktiskt tänkt på det, men har liksom inte haft tid, så det har inte blivit av :)

2010-03-29 @ 20:23:38
URL: http://aalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0