inspelningsdag

Idag har klassen spelat in våran musikvideo och jag hoppas att det blev bra!
Efter skolan gick jag med Amanda ner på stan, handlade glass, sen satte vi oss i solen i stadsparken och tog det lugnt. Efter det träffade jag Agnes, Abra, Moa och Lovisa. Vi fem kollade på studenternas säckgång tillsammans. Och man mår ju inte bra av det precis. Bara 3 år kvar till min egen student!
Sedan gick vi i alla fall till café Engel och fikade, Sofie var även med då.
Världens najsigaste väder idag.
Nu kommer en bild på dagens klädsel som jag köpte i Stockholm och även resten av kläderna.
Byxor och linne från HM
.
Linne från HM
.
Tröja från Gina Tricot
.
Tröja från Gina Tricot
.
Och klänningen som jag ska ha på avslutningen. Den köpte jag på BikBok.
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0