känslor?

Känslorna svallar över. Nu på en gång vill jag hem till Ludvika, mina tjejer och ge dem all kärlek jag har.
Jag tänker bara på flytten, det kommer bli grymt roligt att få testa på massa nytt och bo hos mamma. Men tänk att jag har bott hela livet i Ludvika. Konstig känsla att bara lämna det.
Plus att det är massa annat som också tynger mig. Att man alltid ska råka ut för de värsta människorna.
Jag har varit happyface konstant i en vecka nu, det är väl därför min hjärna vill att jag ska vara ledsen en stund.
Tack för det hjärnan!



jag och min älskling för lite mer än ett år sen, saknar dig

/a


Kommentarer
Postat av: din panda

Om du tror att det är okej för mig att du la ut den där bilden, så har du fel. Men bara för att jag älskar dig så mycket och för att jag saknar dig hejdundrande mycket så kan jag leva med det♥

2010-07-20 @ 18:44:06
URL: http://aamandashala.blogg.se/
Postat av: din manda

hihi, jag tycker den är fin och dessutom så är den gammal, du kan ju skylla på det? (A)

Saknar dig min bästa älskling! Kommer hem imorgon :)<3

2010-07-20 @ 19:12:11
URL: http://aalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0