new moon

Idag vaknade jag av att Emilia försökte kasta in mig i duschen, eller var det Mathilda? Jag kommer inte ens ihåg det, för så trött var jag.
Men aja, vi gjorde oss iordning och drog till Borlänge för att se på bio. Och inte vilken film som helst, utan New Moon. Jag vet att vi är ganska så efter, men har inte hunnit innan. Och vet ni vad? Jo, jag grät igenom hela filmen.
Så himla bra och sorglig var det verkligen. Jag tycker om!
Sen gick vi lite på kupolen, men det var inge kul. För det var bara Emilia som var shoppingsugen, så dom käkade och sen åkte vi hem. I bilen startade vi ett band och sjöng(skrek) som grisar.

Jag kom för någon timme sen hem från restautang som jag har varit på med pappa, Karin och deras vänner.
Och sen jag kom hem har jag väl bara pluggat massor, skriver en jävla tidning om alkohol och narkotika, så jag ska väl fortsätta med det.

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0