hihi

Jag och Emilia har nu sprungit runt hela stan och haft ett danspass. Riktigt nice.
Skolan idag var jobbig, jag var trött och somnade nästan hela tiden! Jobbigt läge liksom, men sånt är livet. Imorgon har vi iaf musik, mitt favoritämne om man nu kan kalla det ett ämne, det är mer en hobby enligt mig. Men det tycker vi om iaf.

Jag tycker också att jag kan vara ganska rolig ibland, fast bara när jag själv tycker det är kul. När mina dampiga sidor kommer fram.

Imorgon har jag so läxförhör om första världskriget och jag har inte läst på en enda gång. Jag känner mig bra jao. Men det går väl som det går, ska läsa på lite innan jag somnar ikväll.

Och jag var jätteduktig idag. Håller liksom på att få bort mitt sötsug och när jag kom hem från skolan blev jag nästan helt hysterisk för att jag ville ha en kaka. Men istället tog jag mig bara en morot, en banan och ett glas vatten.
AWESOME!


älskade mussepigg linne <3
rosa dessutom, helt underbart


mellanmål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0