dansdansdansss

Det var faktiskt inte så hemskt att åka skridskor, även om det var ett år sen. Det gick hyfsat bra!
Efter skolan åkte jag och Issa hem till henne och kollade på OTH och Top Model. Sen var det dans och jag blev helt slut i kroppen och grymt svettig. Förstår inte riktigt. Men vi har i alla fall asbra planer till våran dansuppvisning och massor med andra bra planer för framtiden. Jag älskar det.
När jag kom hem från dansen rensade jag min garderob och insåg att jag faktiskt har väldigt mycket kläder som jag aldrig använder och som är riktigt snygga. Måste börja kolla igenom garderoben oftare.
Nu ska jag snart upp och dricka lite te, sen blir det sängen :)
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0