calle kristiansson<3

Jag har glömt att berätta om när jag och Emilia var på kupolen och det kom som en underbar överraskning att Calle Kristiansson skulle dit. Blev extremt chockade när vi trodde att bara Erik skulle sjunga, men fick höra Calles ljuvliga röst.
När vi skulle hem satt pojkarna och skrev autografer. Vi skulle då ta oss förbi massa folk och gick allra längst bak, ändå kollade Calle just på oss, rätt in i ögonen och log ett helt underbart leende! Haha, innan det hade vi klagat på alla småfjortisar som skrek på Erik och sen när Calle ler på oss blir vi själva helt tokiga. Emilia började till och med rodna och det händer inte ofta kan jag lova ;)

Här kommer två filmer, den första är på både Erik och Calle. Och den andra är på bara Erik med det är bara för att det var mycket bättre kvalité och jag vill att ni ska se hur mycket folk två små nänniskor kan dra till ett köpcentrum!




Kommentarer
Postat av: Emilia "Calle är kär i mig" lindholm

Calle och jag ska gifta oss, har ju alltid sagt det

2010-01-05 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0