alex gästbloggar

Jaha, nu fick man uppdraget att gästblogga här också! Problemet är ju bara att jag inte har nåt att skriva om..
Amanda stack iväg.. Men får inte säga vart, har jag för mig?
Fast jag är ju så seg, så nu är hon ju redan här igen..
Tänkte berätta om vad vi hade gjort, men vi har ju knappt gjort nåt..?
Efter skolan gick vi upp på stan ett litet tag, sen fick vi skjuts hem till amanda.
Vi åt, höll på att skratta ihjäl oss gjorde vi också! Jag skulle tro att det kommer bilder på det...
Ni trevliga människor som läser amandas blogg får ju gärna följa med till min blogg, lite synd bara att jag inte har gjort nån ny blogg än.. Men det kommer snart!
Nu är Mandapanda här och jag var faktiskt och bajsade så alla slipper undra över det :)
Här kommer bilderna Alexander pratade om!
Dagens klädisar!


Amanda och Amanda


Alex och Amanda

Kommentarer
Postat av: amanda

haha sweet!

2010-01-21 @ 19:05:22
URL: http://aamandashala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0