äckel karlar

Karlar borde inte finnas, det är allt jag har att säga.
Tack!

Nej, jag har mer att säga! Jag saknar redan Falun och vill tillbaka, fast om jag åker tillbaka vill jag ha med mig Emilia, för henne klarar jag mig inte utan. Och det är precis vad som händer i helgen. Minis följer med mig till Falun. AWESOME!

Nu sitter vi hemma hos henne, vi skulle egentligen kolla på lite kläder och sånt. Men vi bakade muffins istället, najsigt. Så nu är vi mätta på köpet liksom. Ännu bättre. Och jag vill inte lämna henne idag, för jag kommer inte få träffa henne förrän på torsdag. Anton ska liksom leka med mig imorgon och sova hos mig för på onsdag åker vi till Stockholm med skolan och han hade ingen skjuts till bussen så han sover hos mig och åker med mig dit.



och bara så ni vet så har vi fått redä på att Hugo är en tjej, ingen kille :D HAHA kul som fan

/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0