dagens fråga

Haha jag fick en anonym fråga i min blogg så jag ska väl svara på den då.
Hej!
Vilken skola går du på och vilken linje har du valt? Är du nöjd med ditt val? :)

Svar: Jag går estet med inriktning dans på Haralsbogymnasiet i Falun. Jag är jättenöjd med mitt val. Dansen är ju någonting som betyder mycket för mig.
Innan i mitt liv har jag mest dansat på en skola med lärare som inte kunde alla små regler om pointade fötter och sådant. Men genom att gå på den här skolan lär jag mig dessa saker och det var det jag ville med det hela.
I framtiden vill jag inte arbeta med någonting inom dans, jag visste inte bara vad jag skulle gå annars. Därför valde jag detta, för att vara säker på att jag får en rolig tid på gymnasiet. Om man gör såhär måste man istället vara säker på att man väljer rätt individuella val. Man måste tänka på framtiden.
Jag fick ju dock flytta ifrån min hemstad och om man har svårt för sådant ska man inte göra det tycker jag. Jag mår jättedåligt ibland och ibland mår jag jättebra. Det är liksom en upplevelse att flytta till en ny stad och få träffa nytt folk. Men samtidigt saknar man det gamla.
Skolan har i alla fall jättebra lärare som jag kommer bra överens med. Jag lär mig mycket och dom hanterar oss elever på ett bra sätt. Det är ganska mycket fritt och jag känner inte alls mycket stress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0