dag 8 - ett ögonblick

Haha mitt ögonblick är fan nu. Jag gråter och skrattar samtidigt. Och jag gråter inte för någonting jag är glad över och jag skrattar inte åt att jag gråter. Jag bara är på båda humören. Jag vet inte riktigt vad mina känslor vill just nu. Jag gråter för att jag är deppig och jag skrattar för att jag samtidigt är glad. VAFAN?!

Men jag ska också lägga in lite bilder(som alla andra har gjort) från fina ögonblick här i livet. Bilder från bland annat: Segling, utlandsresa till Turkiet, Egypten och Teneriffa, dagen som jag för första gången höll i min systerdotter, från mitt barnkalas, dansuppvisning både i fyran och i åttan, härliga kvällar med gänget och peace and love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0