dag 7 - min bästa vän

Bästa vännerna är de som känner mig bäst och som jag har känt längst. Amanda, Emilia och Tess även fast hon inte har känt mig lika länge som de andra två. Men dom här pluttarna betyder enormt mycket för mig och dom finns där i alla lägen. Det går inte för mig att välja ut en person att skriva om, jag har så många som står mig nära. Men här har ni de närmsta! 

Emilia är min kusin och henne har jag självklart känt sen dagen jag föddes. Vi har alltid roligt och trots våra jävliga stunder så vet vi vart vi har varandra. Vi är så otroligt lika att vi börjar bråka om allt och ibland varar till och med bråken i flera månader. Men vi hittar alltid tillbaka till varandra. En för lång tid utan Emilia känns inte bra. I just love that girl! Jag saknar dig så otroligt mycket varenda dag nu när jag har flyttat och jag mår verkligen dåligt över att vi inte har så mycket tid för varandra. Jag är stolt över att vara släkt med dig!

Amanda har jag känt i ungefär 14 år och det har varit fina år. Dagis, lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet och nu gymnasiet har spenderats med denna brud. Och förhoppningsvis resten av mitt liv! Hon har alltid ett leende på läpparna och hon har världens härligaste skratt. Och humorn är faktiskt inte så normal, men det har vi gemensamt. Vi bor lite halvt i Falun nu båda två och det var riktigt skönt att du flyttade med mig. Det var så skönt att ha ditt stöd när man klev innanför dörrarna på den nya skolan. Tack för att du finns älskling.

Ni andra. Klassen ni är helt underbara. Älskar er alla, just för att ni är som ni är. Sjukare klass finns nog inte. Om det är högljutt i skolan är det oftast vi som låter och det finns aldrig en tråkig stund med er.

Och ni Lundström, Hjelte, Abra och Agnes jag mår så sjukt dåligt över att vi ses så sällan. Ni är mina barndomsvänner, de jag har delat så mycket med. Alla våra tjejmiddagar, karaokekvällar, filmkvällar och annat skoj. Och även om ni inte finns så mycket i mitt liv längre, så finns ni alltid i mitt hjärta! Vi måste ta upp kontakten seriöst nu, annars går jag under snart.

Och Tess vi pratade om det här och vi vet att vi inte ens behöver skriva ner varandra. Men jag är så glad att jag bor med dig och kan dela allt med dig. Du är guldvärd.


Jag och Emilia på peace and love 2010.


Älskade klass!


Min fina låtsassyster Tess och jag på Teneriffa 2010.


Abra, Agnes, Lundström, Amanda och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0