Dag 15 – mina drömmar

För bara några månader sedan var jag helt lost när det gällde min framtid. Men jag har börjat inse mer och mer vad det är jag vill. När jag tar studenten vill jag flytta utomlands och jobba där i några månader. Resa runt i världen och uppleva helt crazy saker. Sen när jag känner att jag är klar med världen vill jag flytta hem till Sverige, stadga mig, skaffa familj och plugga till psykolog.
Största drömmen är att alla runt omkring mig mår bra och att jag själv får må bra. Jag vill ha roligt och leva livet helt enkelt. Umgås med mina vänner och familj.
Det är ju också självklart att jag har sådana drömmar som att vinna flera miljoner och leva ett liv helt utan krav. Men det funkar liksom inte i mitt tankesätt. Jag tycker mer om att vara realistisk. Om jag ska kunna köpa den lyxvilla ja vill ha ska jag tjäna ihop pengarna själv. För det är klart att jag vill ha ett fint hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0