dag 1 - om mig

Mitt namn är Amanda Maria Lindholm. Jag är 16 år gammal men fyller 17 den 22 januari. Ludvika är min hemstad och jag har bott där med min pappa och hans familj fram tills i augusti i år. Då flyttade jag till Falun på grund av gymnasievalet. Jag går estet-programmet med inriktning dans på HBO i Falun och bor just nu hos min mamma med hennes familj.
Jag har två blodbandssyskon och tre låtsassyskon. Mina riktiga heter Andreas och Sofia och de andra tre är Cajsa, Teresa och Edvard.
Enligt mina vänner är jag en extremt klantig person och dom blir aldrig förvånade när jag gör illa mig. Dom får istället en fin skrattstund.
Jag älskar att dansa och har gjort det i ungefär 7 år. Började med street men har även blandat in lite modernt. I skolan dansar vi dock bara balett, jazz och modernt. Och jag kan lova er att jag verkligen saknar att dansa street.
Jag saknar mina vänner i Ludvika mer och mer för varenda dag som går. Med dem blir det oftast en fika på Engel och massa gos. Men som tur var fick jag riktigt fina klasskamrater här i Falun.
För tillfället och sen väldigt långt tillbaka är jag singel så det bara ryker om det. Roligt? Svar: Nej, inte längre. Jag saknar närhet och kärlek och det skulle inte sitta helt med att ha en karl att mysa med.
Jaja, det var väl lite om mig. Kommer inte på någonting mer för tillfället och det behövs nog inte mer heller. Frågan är om ni ens har orkat läsa det här.
mina fina vänner från ludvika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0