flowers

Hann tyvärr inte göra ett blogginlägg imorse, jag vaknade lite försent och det var tur att Tess väckte mig så att jag hann till bussen.
Skolan har varit jättebra, jag gillar bara klassen och lärarna mer och mer för varenda dag som går. Till och med matten var ganska okej :)
Efter skolan åkte jag, Lydia, Emma, Linnea, Amanda och Shala ner på stan, shoppade lite och sedan gick jag Amanda, Linnea och Tess till du&ja och käkade lite.
Nu är Tessan och jag hemma och jag har tänkt att jag ska städa ihop i mitt rum, tvätta av mig sminket, dra på en ansiktsmask och raka benen. Asskönt ju. Och sedan ska jag kolla på fångarna på fortet.
Kläderna som jag köpte idag får ni se sen.
Idag hade jag på mig denna blommiga klänning :)
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0