ny header

Nu ska jag förklara min nya header för er :)
Bild nummer ett: Jag har ett måttband runt huvudet och den bilden visar min passion för att sy och styla.
Bild nummer två: Bara en vanlig bild på mig, en helt vanlig dag.
Bild nummer tre: Mina underbara skor med blommor på, som är så himla jag.
Tjexet som smular: Jag och Tess satt och diskuterade igår och kom fram till att jag är den estetiska skapande personen av oss två och hon är den klartänkta, smarta, mer ordningsfulla, medan jag kastar allting omkring mig och skapar konst genom sång, dans och att sy kläder till exempel. Därför kom vi fram till att jag är kexet som smular, och jag gillar det, jag stökar till. Och jag vet att det är felstavning på tjexet, men det är så det ska vara ;)
/a

Kommentarer
Postat av: Mamma

Huvudet på spiken! Just du smular - ibland som rån-kalas i köket...

2010-04-10 @ 23:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0