deppiga tjejen

Jag tycker själv att jag har blivit väldigt tråkig på sista tiden. Men är det verkligen bara mitt fel? Jag tvivlar på det. Folk glider ifrån varandra och förändras, det är bara någonting som vi får lära oss att leva med.
.
Såhär ser mina dagar ut:
Skola
Cykla hem
Tv - top model, americas funniest homevideos och greys anatomy
Datorn
Sova
.
Det är exakt likadant varenda dag och jag är trött på det. Det kommer bli så mycket bättre när jag flyttar till Falun.
Just nu kanske ni tycker att jag får skylla mig själv och att jag stänger ute mina kompisar i Ludvika. Men jag har tröttnat på att fråga, för dom har alltid annat för sig. Jag klandrar inte dem, det är klart de ska göra exakt det dem vill göra. De har pojkvänner och massa andra kompisar. Och jag är bara lycklig för deras skull.
Men jag själv måste börja ta tag i mitt liv nu på en gång. Jag klarar snart inte av den här situationen längre.
.
Aja, nog med depp snack. Nu ska jag bjussa på en bild på mig.
dagens: fläta i luggen och tofs, svarta tröjan med grön rosett, jeans (otroligt för att vara jag) och klackskor
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0