3 fucking år

Svar på tal till Tess inlägg: http://teresariiman.blogg.se/2010/april/3-years.html
*
För tre år sedan kom jag hem till en okänd, oskyldig flicka och skulle fira hennes födelsedag. Samma sak som hon skriver, så kom vi varandra riktigt nära på väldigt kort tid. Och jag är världens lyckligaste över att jag träffade henne!
Samtidigt som jag är en dryg feminist och en bitterfitta, så går hon mig på nerverna riktigt ofta. Hon drygar sig, skriker, springer runt, är allmänt irriterande och som sagt, berättar helt poänglösa skämt. Men det jämnar ut sig eftersom hon har stunder då hon är världens bästa och underbaraste. Vi är raka motsatserna till varandra, men jag älskar Teresa Riman ändå och hoppas att vi aldrig glider ifrån varandra, för det skulle jag inte klara av!
*
VÅRAN LÅT! Enrique Iglesias – Hero
I can be you hero baby 
I can kiss away the pain 
I will stand by you forever 
You can take my breath away
/a

Kommentarer
Postat av: Tessan

I löööve yah my little honeyponey!

And I'm nothing without you <33333

2010-04-13 @ 08:27:01
URL: http://teresariiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0