there's no one in the world like you

Min dag har varit mycket upp och ner. Ena stunden på topp och andra stunden i botten. Lektionerna idag har varit chill, fast jag hatar dom. Kan vi inte ha svenska hela tiden? Jag älskar svenska lektionerna då man skriver massor, läser massa bra texter och funderar mycket.
Vi har haft hk idag också, då skulle vi göra en egen budget om när vi är sisådär 20-25 år. Min blev finfin!

Slutade klockan två idag, efter mattelektionen som var koas. Malin blev galen på oss, min klass kan vara riktigt dryg ibland, men jag älskar den ändå. I alla fall, efter skolan gick jag, Agnes, Issa, Amanda och Anton hem till Agnes och åt lite, sen skulle alla utom jag och issa dra så vi satte oss i stadsparken och väntade på Robert. Vi umgicks med honom ett tag, sen åkte jag hem.

Jag satte mig här på en gång, sen kanske jag ska plugga lite matte om jag orkar och efter det blir det idol.


dagens klädsel!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svenska hela tiden skulle ju vara värsta paradiset! Fan Amanda,vi skulle göra schemat du och jag!:) kram<3

2009-09-16 @ 20:51:07
URL: http://sarakjansson.blogg.se/
Postat av: amanda

Ja fyfan vad bäst det skulle bli då :D <3

2009-09-16 @ 21:05:36
URL: http://aalindholm.blogg.se/
Postat av: Sara

Om det skulle!:D<3

2009-09-17 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0