shopping

Jag kom alldeles nyss hem från kupolen. Har handlat massor med nya kläder. I början av dagen hade jag inga pengar, så jag var på asdåligt humör bara för att jag inte skulle kunna köpa något. Och Amanda hade massor med pengar och bara retades med mig. Men sen fick jag barnbidraget i förskott av pappa så jag kunde handla ändå. Och det blev en stickad tröja, en kjol, hårspännen, leggings, lackleggings, två par trosor, en klänning till min systerdotter Evelina och ett armband. Kläderna får ni se på bloggen imorgon, eftersom jag inte orkar ta kort på dem nu. Amanda köpte bara ett par jeansleggings och en vit kofta. Hon är sur för att det inte blev mer !

Skoldagen innan shoppingen har varit bra. Jag är så duktig, det enda jag faktiskt behöver jobba med nu är matte och engelska. Najs!

Imorgon ska jag leka med Emilia, trevligtrevligt.

Nu ska jag snart sova, puss!


vill ha svart hår nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0