prao vecka

Nu har prao veckan börjat och jag är redan helt slut. Gick upp kl 6 imorse och sen var vi på ABB och fick informations grejs som jag redan har hört två gånger förut, men man måste tydligen höra det varje gång. Vi hann inte börja jobba någonting idag, men vi fick våra kläder och sånt, sen fick vi gå hem. När jag och Issa kom hem till mig lagade vi mat, sen tittade vi på underbara idolklipp, Erik är helt sjukt bra.
Sen gjorde vi varm choklad, la oss i soffan och kollade på Oliver Och Gänget, men somnade efter halva filmen.
När vi hade vaknat gick vi en promenad med Mumma och nu är jag lämnad ensam, för hon skulle plugga. Alltså Issa, inte Mumma.

Nu ska jag ta igen lite Andra Avenyn avsnitt jag missat.

pusshej


Kommentarer
Postat av: issa inte mumma

hahahahhah va kul , jag är trött

2009-09-28 @ 16:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0