jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Helt okej skoldag, jag är pepp och jobbar perfa på lektionerna! Och jag är pepp nu, vet inte alls varför jag är på så bra humör, men jag är det. Underbartunderbart! Vi slutade 14.05 idag. Jag och Abra gick och solade på må bättre. Nu är jag en riktig brownie!
När jag kom hem pluggade jag satan, jobbigt som fan, men det behövs om man vill ha en bra framtid. Som självklart duktiga Manda vill. Vi har en bajslång planering i so, svenska, matte, engelska och läxa i spanska! För mycket säger jag bara. Och det mesta ska vara klart nästa vecka. PANIIIK!

Resten av kvällen tänker jag bara chilla, för nu har jag pluggat för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0