funderingar

För ungefär två veckor sen kom jag på en väldigt smart sak. Och nu tänker väl nui att, herregud kan amanda verkligen vara smart? Och då svarar jag, att ja det kan jag.
Jag tänkte på är att man ger upp kärleken alldeles för lätt. Direkt det kommer lite småproblem så lämnar man den man älskar. Varför stannar man inte bara kvar och kämpar? Varför kämpar vi inte för våran kärlek?
Och den egentliga smarta tanken var, att när vi bråkar med kompisar eller bara är trötta på dom ger vi inte upp lika lätt. Varför gör vi då det med kärleken? Kompisarna stannar man kvar och kämpar med ändå. Tänk på er pojkvän eller flickvän som ni tänker på er bästa vän när ni bråkar. Stanna kvar och kämpa. Från och med nu tänker i alla fall jag göra det.
Jag ska kämpa för kärleken!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad bra skrivet! :)

2009-09-20 @ 21:21:14
Postat av: amanda

Tack så mycket :)

2009-09-21 @ 17:16:39
URL: http://aalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0