stockholm

Jag har inte skrivit på några dagar nu, för jag har inte haft tid.
I onsdags åkte min pappa till London, så jag blev ensam hemma. Då sov Amanda hos mig och det var mysipys. Alex var också där hela kvällen och så mycket som jag skrattade den kvällen har jag nog aldrig skrattat.
Dagen efter sov både Amanda och Alex hos mig och även Abra var där på kvällen.

Igår efter skolan åkte jag, mamma, Tomas och Tess till Täby. Vi kom fram ungefär kl 9 på kvällen och kollade sedan på idol och jag lärde Tess dansa, haha.
Idag vaknade vi bajs tidigt, före kl 9. Sen fixafde vi oss och så. Sen drog vi till köpcentrumet och köpte skor till mig. Tack mormor som betalade halva!

Nu ska vi snart äta och sen ikväll blir det ännu mer mys.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0