jag gav upp för längesen

Ännu en dag avklarad på ABB. Änd aj lajk it!
Jag har det jättebra där, men jag blir så jävla trött bara. Jag är helt slut och på morgonen kommer jag knappt upp ur sängen. Imorgon är det i alla fall sista dagen och nästa vecka är det tillbaka till skolan igen, men jag kommer sakna gubbarnas sjuka humor. Btw så behöver jag plugga so ikväll. Det är kul. Svenska vill jag också jobba med, men jag är klar!

Efter praoen gick jag och Issa först till huvudjägarna för Amanda praoar där och hon fyller år idag, så vi grattade henne lite. Sen drog vi till engel och fikade med Agnes och Abra, sen kom Viktor också. Det var kul att träffa lite folk som jag inte träffat på hela veckan.

Nu ska jag chilla lite till framför datorn, sen blir det plugga, äta och idol !

puss


syster och jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0