shala

Orkade verkligen inte göra ett inlägg igår, så ni fick vänta tills nu.
Efter skolan igår fikade jag med Amanda och Erika. Det var mycket trevligt för det första och dessutom extremt roligt. Humor? Ja!
Sen gick jag och Amanda hem till mig för att plugga och dansa. Vi översatte alla engelska texter till svenska och dansade våra danser, tills det spårade ur. Vi stoppade in linnerna i våra leggings, drog upp leggingsen över naveln och dansade så fult vi kunde förbi dörren till pappas arbetsrum. Och han tyckte ju självklart att vi var dumma i huvudet. Men det är vi ju också :)

Hahah, innan fikat skulle jag sätta upp lappar om välgörenhetsgalan i skolan. Och när jag går där på skolgården hör jag ett högt skrammel bakom, jag kollar bak och får se Alex som hänger panikslagen över sin cykel som glider framåt. Jag blev först chockad, och den började jag skratta så mycket som jag inte har gjort på länge. Det var något av det roligaste jag har sett tror jag. Hans skräckslagna min var ju bäst.

Idag har vi dansat med gruppen och vi fick även träna på avenyn. Det gick bra :)

Nu är Amanda hemma hos mig och ska sova här som vanligt. Och gissa vad vi gör? Jo vi fjantar, för det är det enda vi kan göra (Y)

Glöm inte VÄLGÖRENHETSGALAN imorgon! 
 
/a


Amanda gillar mina tuttar!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha fan va fula vi är! :)

jag älskar dig min solstråle

2009-11-15 @ 13:21:54
URL: http://aamandashala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0