20 mars

Prao veckan var finemang :) Speciellt igår när jag hade rast
i 3½ timme och låg i massagestolen mesta tiden! Idag innan
jag gick hem fick jag ett USB minne med 2GB och en biobiljett.

Nu kommer lite bilder från London :)



Hotellet var litet och typiskt Engelskt, riktigt mysigt var det :)

          
Mamma träffade sin ungdomsidol och jag träffade min barndomsidol ;)

           



    Vi var även och kollade på Big Ben :)

Det får bli mer bilder sen när alla från andra dagen har kommit.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det var så roligt att resa med dig gumman! Det får bli fler gånger :) Kram //mamma

2009-03-20 @ 21:18:23
URL: http://annikalindblom.webblogg.se/ett
Postat av: Anonym

det är väl inte dom riktiga människorna ? utan typ plast figurer ;)

2009-03-24 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0