17 mars

Jag är verkligen extremt dålig på det här, haha tar ju år mellan varje gång jag skriver!
Helgen efter att jag skrev förra gången var jag i alla fall på konfirmationsläger, det var kul och bilderna får ni se sen eftersom issa har alla :) Vi lekte massa lekar, var i kapellet, jag sjöng solo och kvällarna spenderades alla ihoptryckta på ett rum!
Helgen som var nyss spenderades i London med mamsen. Det var så grymt kul och jag gör mycket gärna om det! Jag har sett massor med nytt nu och jag älskar alla gamla hus. Det blev i alla fall massor med skratt, gående och bussåkning :) Tack mamma och tomas!

Den här veckan har alla åttor prao och jag är på ABB på brytar verkstaden, jag är typ uppvuxen där, var alltid med pappa när jag var liten, till och med på mina sommarlovsdagar, så dom flesta känner mig och jag stormtrivs! Det enda jag gör är typ att montera ihop massa småsaker och dom säger åt mig att gå och ta en fika hela tiden, så det är ganska så soft :)

d<3


Kommentarer
Postat av: Annika

Jaaa, vad roligt det var att resa med dig till London! Har lagt ut bilder från resan på min blogg, gå in där och kika! Puss och kram //mamma

2009-03-17 @ 22:13:59
URL: http://annikalindblom.webblogg.se/ett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0