Braiga veckan :)

Har inte varit inne på datorn på två dagar nu.
Men nu kör jag igång igen. Den här veckan har varit mycket bra!
Måndag - Slapp slöjden för Janneman var sjuk (Y)
Tisdag -  Jag och min Panda tog bussen till Borlänge och fyndade lite
kläder. Jag köpte tre par trosor, en cardigan, en armlös cardigan, en vit tröja
och ett linne. Vi tog sen tåget hem, och jag måste bara säga att det var verkligen
ett spöktåg. Bara fyra personer på hela tåget och det var gammalt. Scary ;O
Onsdag(idag) -  Skolan som vanligt då. Efter det hade vi dans, älskade grupp!
Ovanligt trött idag bara, orkar verkligen inte nånting, kunde typ inte ens ta ett litet skutt :)

Imorgon är det min efterlängtade födelsedag , tss :) längtar!




puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis på 15-årsdagen gumman, ha en bra dag! Jag älskar dig!

2009-01-22 @ 05:53:34
URL: http://annikalindblom.webblogg.se/ett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0