23 jan

Jag orkar inte lyssna mer på dig, jag vet att du kanske inte
mår så bra över det här. Men mår jag så bra av att höra allt
ditt tjat då? Nej det är just det jag inte gör. Jag blir bara så trött
på dig. Det kanske var bra förut alltihop. Men det är över nu, helt
jävla över. Det finns ingenting kvar och så är det bara. Förstå det
nu. Jag vill leva mitt liv, ha kul, vara med vänner och bara ta allting
som det kommer. Jag vill inte sitta fast i nånting. Jag klarar inte
sånt. Jag är inte en sån människa. Jag klarar inte av planering
för livet, det går inte till så i mitt liv. Om du inte förstår vad
jag menar så känner du nog inte mig, du vet inte hur jag är!



jag vill bara bort, långt härifrån!

Kommentarer
Postat av: E

Jag vill det bästa för dig, förlåt för att jag har varit så egoistisk.. förlåt.

2009-01-25 @ 12:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0