7 feb

Jag måste erkänna att jag är dålig på att skriva på bloggen,
men nu är jag igång igen :)

Jag är i Borlänge och hälsar på min gravida syster och hennes
pojkvän :) hennes mage har blivit större nu, det ser så mysigt ut!
Idag var vi på äventyrsbadet här i borlänge och solade och badade,
alldeles nyss var vi och åt lite kebabtallrik.

Igår hade jag många funderingar om mig själv, jag tyckte att jag

kände mig ensam. Jag har alla kompisar och så men ändå

känner jag mig ganska ensam inombords. Efter mycket tänkande

kom jag fram till att det första jag tänkte på är ju faktiskt helt fel.

Den där tanken var bara egoistisk, ni vänner finns här och
jag vet det. Ni är dom bästa man kan ha :)




bilden är tre år gammal på mig och syster :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi hade kul där i Leksand!

2009-02-08 @ 12:34:04
URL: http://annikalindblom.webblogg.se/ett
Postat av: sofia

kolla in min nya blogg ;P

2009-02-12 @ 17:01:45
URL: http://sofiialindholm.blogg.se/
Postat av: Mormor

Älskade unge, finns till för dig om jag behövs

2009-02-13 @ 11:02:17
Postat av: isabelle lundström

JAG ÄLSKAR DEEEEEEEJ

2009-02-13 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0