24 feb

Usch vad dålig jag är på det här :)
Sen jag skrev sist har allting varit bra. Massor med gullefjun har fyllt år.
Bland annat cajsa, louise, erika och dominique m.m. Grattis till alla dom :)
I fredags var det pizzakväll med issan, domme, robert, sabina, agnes och
abra. Myspys må jag säga, och efter det sov jag hos gosenissa.
I lördags var jag på melodifestivalen, äntligen. Det var typ varit min dröm
sen jag var liten. Det är mamma som gjort mig till den schlagernörd jag
faktiskt är . Det var iaf riktigt kul där, och jag gör gärna om det.
Söndagen spenderade jag med kusinminis. Sov hos henne och vi färgade håret.
Först blondt, sen rött för att få det extra färggrant :) Även måndagen sov jag hos henne
och nu är jag hemma :)



Så snygg var man efter blonderingen


Och sen var man röd igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är pönöt amanda (L)

2009-02-24 @ 17:21:43
URL: http://teresariiman.blogg.se/
Postat av: issa

haha, varför hade du inte kvar den där färgen du hade först? förstår inte varför :( GOOOOOOOOOOSE <3

2009-02-25 @ 13:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0