17 feb

Amanda är på topp, och det känns jävligt skönt :D
Toppendag också, hade matteprov och det gick jättebra så jag är mucho nöjd :)
Glatt vare här. Jag har egentligen ingenting att skriva, men ja. Jag kände för ett litet inlägg ändå.

Imorgon är det friluftsdag, blir promenix med Manda och Bella och vi ska ha kul, även
om folk inte tror det så ska det bli finemang. (Y)



Men då när allt e slut
Vad har jag fått ut?
Men jag vet att det e nånting
Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du

 

När all tid tagit slut
Alla timmar runnit ut
Natten går mot gryning
Å jag vet jag måste gå

Då känns dagen ganska svår
Å min oro skär djupa sår
I ett hjärta som längtar
Å jag måste bara härifrån

Vi rymmer bara du å jag
Rymmer bara du å jag
Natten går mot gryning
Å jag vet jag måste gå

haha jag har fastnat helt för Noice nu igen, älskar deras texter :)
Dom är inte så speciella, men dom får en på bättre humör!

Kommentarer
Postat av: teresa

ludvikafesten är allt jag säger :))))

2009-02-22 @ 13:34:08
URL: http://teresariiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0