13 feb

Hjälp den är fredag den 13 och jag mesen själv går ju självklart runt
och tror på det shitet att något hemskt kommer hända. Ingenting har
hänt hittills, men ja dagen är ju inte slut än, och dom småsaker som
hänt är ju faktiskt ingenting ovanligt om man tänker på att jag är så
jävla klantig :)

Veckan har varit lite upp och ner. Massa glada stunder men även
lite halvt jobbiga. Har märkt att jag klagar ovanligt mycket i skolan,
men det beror ju också på att det är så mycket nu och att folk aldrig
kan hålla käften. Vissa behöver sin arbetsro och då tycker jag
att man kan ge fan i att störa. Jag har även varit mycket emot lärarna
som straffar alla när någon enstaka person har gjort något. Jag
tycker det är helt fel. Men dom lyssnade som tur var på mig idag
och dom skulle väl fixa till det som blev fel :) Man måste säga till
när man tycker nånting är fel, förut gjorde jag aldrig det, men jag
har lärt mig!

Dom bra sakerna har väl varit bion jag Issa Agnes och Abra var på,
filmen heter " I taket lyser stjärnorna" och är jätte bra, verkligen värd
att se. I tisdags var det även en föredetta nazist och hade föredrag på
våran skola. Det var jätte intressant och det är så hemskt när man
får höra vad hon faktiskt har varit med om. Efter föreläsningen hade
vi ett litet grupparbete om det och fick diskutera vad vi tyckte.

Måste också skriva ett sånt där grattis i efterskott till min bror Anderas som
fyllde 21 år i måndags, jag ringde honom faktiskt då men jag har inte varit
inne på datorn på länge :)

Nu ska jag ner till mamma i köket och se om jag kan hjälpa henne med
något, sen ska vi äta lite mat :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0