kladde-k

Andra skoldagen idag och jag trivs ganska bra fortfarande, men det jobbiga kommer det också. Älskar min klass gör jag i alla fall, dom är underbara! Och jag sitter med Amanda i klassrummet, kan det bli bättre ? ;)
På SO:n idag var jag på mitt skrattigaste humör och jag skrattade åt allt Amanda gjorde så hon kände sig lite kränkt, haha.
Efter skolan åkte jag hem och läste " sagan om isfolket", böckerna är så bra. Och så kollade jag på tv. Men sen kom Emilia och tvingade ut mig på promenix så jag fick väl lov att följa med då. Och vi tyckte vi varit så duktiga så vi gick hem till henne och bakade en kladdkaka. MUMS !

Nu ska jag gosa ner mig i sängen på fortsätta på den 7e boken av 47.






puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0