Hemma igen

Nu är jag hemma från seglingen. Och det är as skönt, för jag har inte alls varit på seglar humör. Ville bara hem. Och nu är jag ju hemma :) Sjuk har jag blivit också, mamma har smittat mig. Fast det är inte så farligt., en liten förskylning känns det mest som.

Jobbig bussresa var det hem. Först tog vi en buss från Vaxholm in mot Stockholm. Men vi fick byta mot tunnelbana vid Danderyds sjukhus. Sen kom vi till city terminalen och innan bussen gick mot Falun gick vi lite på stan och käkade och så. Sen åkte vi hem.

Imorgon far jag till Ludvika igen med Tessan. Det är vattenfestivalen så vi ska väl spendera lite tid på stan. Eller hon kommer nog mest spendera tid med Johan. Så jag får umgås med mina andra vänner. Det ska bli kul att träffa pappa också, det var alldeles för längesen.

Om ett tag ska jag försöka sova lite.














pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0