Bebisen

Jag har blivit moster, bebisen har kommit nu och det blev en Evelina :D:D:D::D
Jag gråter av lycka. Välkommen hit lilla älskling !
Jag var påväg hem från stranden och nästan utanför mitt hus med Tessan, så får jag ett sms från Juri där det står: Hej moster Amanda, mvh Evelina !
Jag bara skrek och sprang in till mamma och Tomas som inte hade fått reda på det än. Fyfan vad underbart.

Annars har jag bara varit på stranden med Tess, Cissie och Sara idag. As fint väder ända tills nu när lite moln kom.
Men det sket man väl i för jag är så himla glad ändå :D












Pussar och kramar från moster Amanda!

Kommentarer
Postat av: miniminimini

bäbisbäbisbäbis <3

2009-08-07 @ 16:08:05
Postat av: Mamma

Jag är sååååå glad!

2009-08-07 @ 16:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0