5 augusti

BU

Nu hade jag tänkt såhär, jag ska börja blogga igen. På allvar! Lite wannabe Tessan kanske, men hon har inspirerat mig.
Min sommar har varit underbar även fast det inte har hänt så jätte mycket.

Två resor till Stockholm, en med pappas familj och en med vänner. Inte för att vara elak eller så, men den med vännerna var faktiskt roligast. Det blev lite skansen och massa stan.

Jag har också sovit en hel del hos Agnes, vilket har varit massa mysigt. Och alla andra vänner i sommar har varit gosiga dom också. Men sommaren är inte riktigt slut ännu, och jag har faktiskt saker kvar att se fram emot.

Idag var solen framme och kikade på alla bikinikroppar en stund på förmiddagen, så jag tog tillfälle till att blotta mig själv i bikini för den underbara solen. Låg ute på taket med Tessan och läste sagan om isfolket. Är inne på femte boken nu och jag kan inte säga annat än att serien är underbar.
Sen tröttnade solen på att se oss, så den gömde sig bakom molnen. Tessan åkte och spelade match i Leksand och jag fortsätte läsa min fantastiska bok. Har även myst med mamma lite.



Moa Agnes och Agnes på bilden var med till Stockholm.
Och även Issa, Axel, Per och Marcus :)



Sara jag och Cissie bjussar på bild !
Har varit i Falun ungefär en vecka nu och jag har självklart
umgåtts med dom här och Tess och Ellen. HJÄRTA


Nu ska jag fortsätta mitt läsande, kram !


 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du börjat blogga igen!

Kram

2009-08-06 @ 09:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0