20 april

Helgen i Göteborg var super :) Lördagen började med att jag och Tessan gick ner till
Nordstan och kollade lite, jag köpte bara en tröja eftersom jag inte har så mycket
pengar just nu. Tessan köpte en bikini. Sen träffade vi Anders, Lisa och Niklas och gick till
något ställe och mötte resten av folket. Vi åkte ut till något hus dom kallade Gunnebo slott.
Vi åt och mös och gick sedan ner till en liten brunn där jag, Tess,
Lisa och Niklas stannade för vi orkade inte gå på promenad. Det var super skönt i solen. 
Senare på kvällen åkte vi till Sanna och Emil och åt grillat. 
Det var mycket gott :)


     
Påväg ner till staden!                                         Gunnebo slott

           
Det mesta av folket :)                                  Niklas, Lisa, jag och Tessan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0