tar igen lite

Jag har som sagt inte varit på topp så jag har hoppat över det här i några dagar. Men nu ska jag skriva.

Dag 20 – Den här månaden : Den här månaden har varit mysig och julig. Mycket snö, mycket kallt, mycket julpyssel och mys. Alla förberedelser inför julen, mys med klassen, nätter hos Emilia, varenda morgon har jag kollat på julkalendern och jag har försökt att vara så mycket som möjligt i Ludvika.
Julafton var mysig och nu taggar jag inför nyår.

Dag 21 – Ett annat ögonblick :
Oj, vad svårt. Jag vet faktiskt inte vad jag ska ta. Jag har ju skrivit om peace&love, och summerat allt det andra redan. Så ni får helt enkelt kolla på dag 8 :)

Dag 22 – Det här upprör mig : När folk dömer utan att veta sanningen, ljuger, snackar bakom ryggen och låtsas vara något dom inte är. Falska människor är så sjukt irriterande. Man ska vara ärlig, stå för vad man säger och helt enkelt vara sig själv.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre :
Mörk choklad definitivt. Och mina underbara vänner och familj såklart. De som kan få mig att skratta i svåra stunder, de är guldvärda. Folk som vet vad dom ska säga för att få mig på bra humör. Bara en sån sak som att få ett sms kan göra mig riktigt glad om jag har setat ensam hela dagen. Folk som hör av sig och bryr sig. Så som sagt mina vänner och familj :)

Dag 24 – Det här får mig att gråta : Haha ungefär allting får mig att gråta. Filmer, texter och kärleksförklaringar. Här om dagen sa mamma att det bästa som har hänt det här året var att jag flyttade till henne. Då började jag gråta kan jag lova er.
Så fort det händer något ynka litet sorgligt eller lyckligt i en film börjar jag gråta. Dom behöver bara kyssa varandra så rinner det tårar på mig. Haha så jag, Amanda Maria Lindholm är alltså gråttjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0