Vecka 25 och Ludvika

Idag går jag in i vecka 25 och det står att bebisen är ca 30 cm lång, heelt galet. Vi kom hem från Ludvika idag, efter att ha varit där i en vecka. I början av veckan umgicks vi mycket med Emilia, för hon skulle bort på torsdagen.
På tisdagen gick vi ut på kvällen och åt med Emilia och Victor på Pitchers i Ludvika. Det var första gången på länge som jag och André gick ut utan Adrian.
På onsdagen träffade vi Issa en stund och fikade. Till kvällen var Emilia med och åt räkor med min familj, så jäkla gott.
På torsdagen åkte vi runt och handlade lite saker som vi behövde. Sen åkte vi ner på stan och lunchade med Shala och strosade omkring i affärer. 
På fredagen åkte vi med Karin till Leos Lekland. Adrian hade hur kul som helst och testade på allt tror jag. Åkte nästan alla rutschkanor, hoppade studsmatta med mera. 
På lördagen drog vi igång ett tunnbrödsbak med farmor. Receptet kommer från min farfars familj i Rättvik. Det är verkligen barndomsminnen och smakar så himla gott, så jag ville lära mig hur man gör. Vi höll på i flera timmar innan vi var klara. Även Adrian fick kavla ut några små minibröd. Sen kom min Sofia och Evelina och skulle vara med oss. Vi grillade korv ute allihop och njöt i solen. Till kvällen badade barnen bubbelbad medan jag och Sofia lagade tacos. Kvällen avslutades med marängsviss och mellofinal. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0