Helgbesök

I helgen har min syster och systerdotter varit här på besök. Adrian var hur lycklig som helst som fick leka med sin kusin i flera dagar. På lördagen åt vi såklart våfflor på våffeldagen. Sen på kvällen släckte vi ner hela huset och spelade yatzy under earth hour. På söndagen var vi ute länge och lekte på baksidan och åt fika. På kvällen bakade vi pizza och när barnen hade somnat kollade vi på film. 
 
I måndags tog vi bussen in till Kramfors med Sofia och Evelina för att släppa av dem på tåget. Adrian tyckte det var så spännande. När de hade åkt med tåget gick jag och Adrian på stan och sedan vidare till öppna förskolan. Där stannade vi tills de stängde och efter det mötte vi upp André på gallerian och fikade. 
 
Annat som hänt är att jag har klippt Adrians hår och bytt gardiner i sovrummet. Graviditeten flyter på och jag är nu i vecka 27 och bebisen ska vara cirka 32 cm lång. Det är mycket som ska göras innan han kommer. Har två kurser kvar i skolan, ska måla klart köksluckor och börja renovera/renovera klart Adrian nya rum. Jag tror i alla fall att vi har det mesta till bebisen, vilket är huvudsaken. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0