Ett sista farväl

I tisdags åkte vi ner till Ludvika igen. De första dagarna var det jättefint väder, så vi var ute hela dagarna. En dag var jag och Adrian med Amanda. Vi hade först picknick nere vid Piren, sen gick vi till lekparken i stadsparken, sen avslutade vi dagen med mjukglass på Sibylla. Efter det tog jag och Emilia en promenad hem med Adrian. 
Kvällen innan var jag och Emilia hemma hos henne. Vi bara myste och pratade om ALLT, det var så himla skönt. 
 
 
I fredags tog vi ett sista farväl av farfar. Det var otroligt jobbigt, men samtidigt fint. Jag sjöng Sonja Aldens låt "till en ängel". Det var svårt att hålla tårarna borta när jag sjöng, men det kändes så bra att göra det. Att få sjunga en sista gång för min fina farfar. Resten av begravningen satt jag och kramades med Emilia. Ibland är det extra bra när ens bästa vän är ens kusin också. 
På fikat efteråt fick Adrian också vara med. Så han fick leka av sig med sina tremänningar. Det är lite roligt, för Adrian och tre av dem är alla födda 2014. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0