Veckan som gått

Tänkte lägga upp lite bilder från veckan som gått. Innan förra helgen fick jag pms. Inte roligt alls, då jag blir brutalt känsloladdad. På torsdagen kunde jag knappt kontrollera mina känslor och André jobbade, så jag lämnade Adrian hos sin farmor och farfar på kvällen. På lördagen mådde jag mycket bättre och André var hemma. 
På earth hour släckte vi ner hela huset och tände massvis med ljus. Istället för att sitta vid tvn eller datorn tog vi fram en kortlek och spelade kort och yatzy. Jag tror aldrig det har varit så tyst i huset som det var då. 
Jag och Adrian har rockat sockorna och spenderat våra dagar ute. Gått promenader, gungat, åkt rutschkana och grävt i den snö som finns kvar. 
Idag är det långfredag och vi väntar på några vänner som kommer hit snart. Sen ska jag fixa lite mat och tårtan till imorgon. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0