Äventyrsbad

Dagarna efter nyår har vi mest tagit det lugnt. Det har varit otroligt kallt, så jag kan inte direkt säga att vi har varit ute mycket. En dag har vi dock spenderat på äventyrsbad med hela Andrés familj. Adrian älskar att bada, så jag var med honom i barnpoolen nästan hela tiden. Jag passade även på att simma 14 längder. 
Dagen avslutades på max och sen körde vi hem i snöovädret. 
 
Den 2 januari firade jag och André att vi har varit tillsammans i 4 år. Helt galet vad tiden har gått fort. Allt började med 1,5 års pendlande. Sen tog jag studenten, efter det har vi hunnit med husköp, barn och förlovning. Två resor har vi också lyckats klämma in. Men 4 år är ju ingenting mot resten av livet, och det är resten av livet jag vill spendera med dig. Många fler resor, mer barn, förhoppningsvis ett större hus. Och viktigast av allt, att vi får vara lyckliga och friska. Jag älskar dig Andé!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0