22 år imorgon

Då fyller man 22 år imorgon och jag känner väl inte något speciellt med det. Jag har fortfarande inte vant mig vid att jag har en egen familj att fira med nu. Hela uppväxten kom familjen in på morgonen och sjöng, med frukost på sängen. Jag har alltid tyckt att det är det bästa sättet som finns att vakna på. Man vaknade alltid så fridfullt då. Sen åkte man till skolan och bara kände sig meganöjd hela dagen. Efter skolan kom alltid släkten på fika. Man fick välja vilket fika och vilken tårta man ville ha och hela dagen hade man ansvar att svara i hemtelefonen när det ringde. Presenterna har aldrig varit det viktiga för mig. Gemenskapen med familjen, släkten och mina vänner har varit det bästa. Nu har jag en egen familj och en egen son och jag vill föra det vidare till honom.
Morgondagen för mig blir bara lugn. Jag har förberett fikat och tårtan står färdig i kylskåpet. Mot kvällen kommer Andrés familj och fikar. Jag ska helt enkelt bara njuta av lugnet och min familj. 
 
Bilder från veckan 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0